Företag 2021

ANMÄLAN

Anmälningsprocessen för D-Dagen sker i tre steg:

STEG 1

Det första steget går ut på att fylla i en intresseanmälan genom att klicka på länken nedan. Efter att den är ifylld kommer ni få ett mejl med information om ni gått vidare i anmälningsprocessen. Om vi har möjlighet att erbjuda er plats kommer det finnas ett avtal bifogat.

STEG 2

Nästa steg går ut på att signera avtalet (inklusive ett beställningsformulär), scanna det och inom tre (3) veckor skicka det till d‑[email protected] med rubriken “Kontrakt D-Dagen 2021 - Företagsnamn”. Observera att om vi inte får detta kontrakt inom tre veckor efter det att vi skickat kontraktet till den angivna epostadressen kan anmälan komma att plockas bort.

STEG 3

Det sista steget är att ni får tillbaka ett signerat avtal av D-Dagen inom två (2) veckor från det att vi fått tillbaka kontraktet, då är anmälan slutförd.

STÄLL UT D‑DAGEN 2021


I och med covid-19 finns det en stor osäkerhet kring hösten gällande regler och restriktioner. Såklart prioriterar vi deltagarnas välmående, och planerar mässan utifrån hur läget ser ut. Vår förhoppning är att läget kommer vara mindre allvarligt och att en fysisk mässa kommer gå att genomföra. Om detta inte är fallet måste vi helt enkelt ställa om vår planerade fysiska mässa till en digital version av D-Dagen. Detta skulle innebära att vi helt enkelt byter plattform från fysiskt till digitalt, men ni som företag har fortfarande en likvärdig kontakt med studenter. En digital mässa öppnar upp för nya möjligheter för er som företag! Ni kan arrangera tävlingar, dela ut priser, visa något riktigt coolt, eller göra något helt annat. Er fantasi är den enda begränsningen. Ifall ni inte är intresserade av en digital mässa går det att avanmäla sig fram till och med sista augusti, men då missar ni en utomordentlig möjlighet att knyta kontakter med studenter.

BASPAKET

Pris: 28 000 kr

Extra tillägg

Det går att beställa till extra av det som kan behövas. Exempel på detta är fler ståbord eller biljetter till sittningen. Kontakta gärna oss om ni har några frågor.
Har ni några frågor kring detta hör av er till oss på [email protected]

Övrig information

Är det möjligt att avanmäla sig om det blir digital mässa?

Det är möjligt att avanmäla sig fram till och med den 31 augusti och vi kommer att ge ett beslut senast den 17:e augusti om vi måste byta till en digital version av D-Dagen.

Kan vi som företag synas mer än att enbart deltaga på mässan eller sponsra D-Dagen på något sätt?

Kontakta [email protected] och skriv ett mejl om vad era tankar är så bör ni komma fram med någon lösning. Det kan bland annat vara att ha sin logotyp på goodiebag påsen eller något annat roligt.

Finns det möjlighet att hålla event tillsammans med D-Dagen?

Det finns möjlighet att hålla företagsevent tillsammans med D-Dagen. Vänligen kontakta oss på [email protected] för mer information.

Jag undrar något annat, vem ska jag kontakta?

Skicka iväg ett mejl till [email protected], så ser vi till att besvara er fråga.

KONTAKTA D‑DAGEN

Adam Sjöberg
Erik Nordlöf

D-Dagenansvariga

[email protected]

Säljgruppen

[email protected]

FÖLJ OSS I SOCIALA MEDIER